Лікування кімнатних рослин та квітів

Лікування рослин вражених шкідниками та хворобами

Науково – дослідний центр «Зелена клініка» здійснює лікування кімнатних рослин та квітів. Якщо виникли будь – які проблеми з окрасою дому та очисниками повітря звертайтесь за номерами: +380443606770   абo +380954692204 .

Наші спеціалісти допоможуть установити причину хвороби, визначать методи боротьби з хворобами та шкідниками, які напали на кімнатні рослини та квіти.

Правильно відкорегують та виправлять умови утримання декоративних культур та екзотичних видів. Профілактика захворювань кімнатних рослин та квітів також проводиться фахівцями, щоб укріпити та підвищити декоративність, зміцнити імунітет для стійкої протидії негативним факторам. Здійснюємо пересадку та підживлення кімнатних рослин та квітів. Ми проводимо виїзди по місту Київ (Київська область), приймаємо звернення по всій території України. Під час виїзду експерт виконує фітопатологічний та фіто санітарний аналіз, досліджує відповідність умов утримання біологічним вимогам видів.

У разі необхідності, можливі термінові виклики для проведення діагностики, надання допомоги різним екземплярам рослин та квітів, які складно переносять пересадку на нове місце або отримали ураження внаслідок несприятливих умов утримання.

Телефонуйте: +380443606770   або +380954692204; Viber +380674048567

Часто, організми починають хворіти з причини неналежного догляду за ними. Саме тому, важливо вчасно звернутись за допомогою для лікування рослин.

Проблеми, зазвичай, виникають через ооміцетів (оомікоти), вірусні, грибкові, бактеріальні чи фізіологічні захворювання, які вражають кімнатні рослини та квіти.

• Вірусні хвороби: пожовтіння листя (жовтяниця), мозаїчна хвороба, курчавість листя.
  • Грибкові хвороби: фузаріоз, сіра гниль, вілт (вертицилез), чорна ніжка (коренева гниль), борошниста роса, еесправжня борошниста роса антракноз Чернь (сажистий грибок), філлостіктоз, аскохітоз, септоріоз (плямистість листя),іржа, червоний опік.
  • Бактеріальні хвороби: бактеріальний рак, бактеріальна плямистість, бактеріальне в’янення, гниль.
  • Фізеологічні хвороби. Захворювання, яке виникає через неправильний догляд за рослинами. Вони з’являються через брак корисних речовин, освітлення, надлишкового поливу.
  • Ооміоцети – викликають фітофтороз у рослин.

Паразити рослин, переважно, знаходяться у вазонах або на стеблі, коренях, листях, квітах, плодах. Шкідники кімнатних рослин та квітів є: трипса (Thysanoptera), грибні комарі (Mycetophilidae), білокрилка (Aleyrodidae), борошнистий червець (Pseudococcidae), павутинний кліщ (Tetranychus urticae), щитівка (Diaspididae), мошки.

Професіонали НДЦ «Зелена клініка» проведуть кваліфікований догляд, здійснять заходи з лікування кімнатних рослин та квітів, вилікують від хвороб та паразитів, збережуть організми.

Чекаємо на Ваші дзвінки: +380443606770   або +380954692204  Viber +380674048567