Лікування сосен

Найпоширеніші захворювання сосни:

Шютте – це ціла група хвороб. Вони також вражають кедр і ялину.

Хермес. Небезпечний шкідник, від якого хвоя жовтіє. Часто хвороба зустрічається на сибірському кедрі.

Жук короїд верхівковий їсть дерево починаючи з найтонших гілок поступово просуваючись до більш тонких гілок сосен. Це справжня епідемія серед сосен пов’язана зі змінами клімату.
Ми рекомендуємо не займатися самостійною діагностикою, так як зовнішні ознаки часто схожі між собою.

Залиште свій запит і опишіть зовнішні ознаки захворювання. Наші фахівці підкажуть як слід вчинити і які дані необхідні для подальшого обстеження.

Консультація безкоштовна.

Ми проводимо фітопатологічне обстеження, аналіз, діагностику і захист дорослих дерев сосни.

Хвороби дорослих сосен як правило мають тривалу передісторію, яка започаткована ще при посадці дерев. Для успішного відновлення здоров’я рослин, необхідно прибрати всі шкідливі фактори, які пригнічують рослину.

сосновый лес

Профілактика - основа здоров'я сосни і лісу.

Бажано починати лікування сосен якомога раніше, найбільш правильний варіант – це профілактика короїду. Якщо соснове дерево зустріне атаку короїда підготовленим, то шанси у сосни вижити стають значно більшими, інакше – сосна сохне.

Жук - короїд - одна з причин знищення лісу

Своєчасне застосування правильних препаратів (біологічних і хімічних) проти жука короїда дозволить знищити короїда на самому початку атаки на сосновий ліс.

Короїд не з’являється один, його незмінним супутником є грибкове захворювання, яке розвивається в деревині сосни. Якщо не вжити заходів по боротьбі з цим грибком, то навіть зщивши короїда, сосни все одно будуть продовжувати засихати.

На що треба звернути увагу?

Найперше що можна помітити це маленькі гілки сосни на землі. Засихання сосни як правило починається з верхівки. Спочатку вона непомітно оку злегка жовтіє. Потім жовтизна хвої посилюється, сохнуть гілки, з’являються маленькі отвори в стовбурі дерева.