Лікування газону

Працюємо з різними видами газонів: універсальними, декоративними та функціональними.

• Універсальний газон – звичайний, парковий, садово-парковий,луговий, англійський.
  • Декоративний газон – мавританський, луговий, партерний
  • Функціональний газон – зміцнювальний, спортивний.

До того ж, існує велика кількість насіння для створення різноманітних типів газонів: зелений килим, дикий, тіньовий, індустріальний, підсівний та інші.

Здійснюємо лікування газону, відновимо екосистему

Наші фахівці встановлять причину хвороби або шкідників, визначать методи боротьби з ними та здійснять лікування газону. У разі необхідності здійснюємо пересадку, а також підгодовуємо газон.

Від чого може страждати газон:

• Домашні улюбленці – собаки та коти. Газон отримує опіки підчас випорожнення тварин.
    • Кроти. Створюють гірки над поверхнею газону, тим самим руйнують дизайн території.
    • Мурахи. Будують на газоні мурашники.
    • Птахи. Поїдають зерна трави для молодого газону.

Газон - один з важливих елементів ландшафтного дизайну

Газон – важливий елемент ландшафтного дизайну і озеленення території. Він утворює рівномірну поверхню та допомагає створити загальну атмосферу. Якщо виникають проблеми з газоном, це відразу стає помітно, руйнується ідилія та гармонія. Причиною цього явища зазвичай є шкідники, хвороби або неправильний догляд за газоном.

Хвороби газону

Хвороби газону кардинально погіршують його стан і зовнішній вигляд. Зазвичай їх ділять на інфекційні та неінфекційні.

Існують такі хвороби газону: борошниста роса, фузаріоз (снігова пліснява), доларова плямистість, антракноз, головня, ризоктоніоз, іржа, червона нитка, відьми кільця, пітіум (пітозна коренева гниль).

Також газон випріває і вимерзає вчасно несприятливих погодних умов. Якщо газон стає блідий, трава стає тоншою, зростання сповільнюється – це ознака голодування газону.